بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


وقتی توصیه های فنی قلعه نویی به درستی اجرا نمی شود!

http://upload7.ir/imgs/2014-03/32272269831658011633.jpg

در بازی با الشباب عربستان امیر قلعه نویی بعد از آنالیز بازی بازیکنان این تیم عربی  عنوان کرد اگر شماره 8 الشباب را بتوانیم مهار کنیم و اجازه نمایش همیشگی خودش را به وی ندهیم به طور قطع  در این دیدار با یک نتیجه خوب از زمین ییرون خواهیم آمد.
  _ در این دیدار شماره 8 الشباب هر کاری در میانه زمین خواست انجام داد و در نهایت در طی یک فرار به قلب خط دفاعی و یک پاس عالی به بازیکن هم دسته زمینه ساز گل برتری تیم عربستانی شد.
امیر قلعه نویی بعد از آنالیز بازی بازیکنان تیم الریان قطرعنوان کرد که اگر بتوانیم شماره 9 این تیم را در خط حمله مهار کنیم می توانیم در ضد حملات خود دروازه الریان را باز کنیم و باخت هفته اولمان را جباران کنیم!
_ بازیکن شماره 9 الریان بعد از اشتباه وحشتناک رحمتی در مقابل یک دروازه خالی بدون هیچ گونه یارگیری از سوی بازیکنان استقلال دروازه خالی آبی پوشان را باز کرد و در نهایت باعث برد تیمش در برابر استقلال شد!
 امیر قلعه نویی سرمربی استقلال با وجود آنکه تیمش در دو هفته ابتدای لیگ قهرمانان تیمش بر اثر اشتباهات فرد و بدشانسی های زیاد و تا حدودی اشتباهات داوری بازی های خود را واگذار کرده بود،با اظهار امیدواری قبل از دیدار تیمش مقابل الجزیره، با توجه آنالیز فیلم بازیهای این تیم اماراتی عنوان کرده بود که اگر بازیکن شماره 10 الجزیره را بتوانیم از جریان بازی خارج کنیم و اجازه خودنمایی به وی ندهیم در این دیدار می توانیم با حمایت هوادارانمان به پیروزی برسیم!
_ بازیکنان استقلال در این دیدار هم با توجه به توصیه های سرمربی خود مبنی بر مهار بازیکن شماره 10 الجزیره در اجرای دستورات امیر قلعه نویی موفق نبودند،لاجرم این بازیکن دوبار دروازه استقلال را باز کرد و یکبار هم توپ را به تیرک دروازه استقلال کوبید!
نکته:یا امیر قلعه نویی  فقط در خصوص مهار بازیکنان فوق به بازیکنانش تذکر داده و هیچ راه کار و یا بازیکنی برای مهار این سه بازیکن مطرح و مشخص نکرده است یا بازیکنان استقلال نتوانستند توصیه های قلعه نویی را به دلیل عدم توانایی و یا میزان آمادگی به خوبی اجرا کنند!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 1 / 1 / 1393برچسب:لیگ قهرمانان آسیا،استقلال،امیر قلعه نویی،تدابیر تاکتیکی،بازیکنان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com